Tipareste

Preconceptie

Dieta pentru a face fetita

Studii medicale de specialitate realizate pe loturi mari de femei care doreau sa ramana insarcinate au demonstrat ca, alaturi de alti factori, alimentatia poate influenta intr-o masura mai mare sau mai mica sexul copilului. Eviden, si celelalte aspecte constatate pentru a alege sexul copilului trebuie urmate, cum ar fi cele care tin de perioada conceptiei raportata la cea a ovulatiei, stilul de viata al tatalui (caldura influenteaza formarea spermiilor) etc.


Un studiu realizat de echipe de cercetatori de la Universitatile Exeter si Oxford din Marea Britanie vin cu noi descoperiri. Ei au facut studii pe un lot de peste 700 de femei ce urmau sa conceapa un copil, punandu-le sa completeze un carnetel cu ceea ce consuma in fiecare zi pana la conceptie. S-a observat ca femeile care consumau mai multe calorii pe zi nasteau in special baieti. Numarul de calorii trebuie sa porneasca de la 2200, si nu de la 1850. De asemenea pentru a naste fetita nu trebuie sa consumati banane, bogate in potasiu.


Daca doriti fetita, va recomandam sa cititi si articolele:

Cum sa faci fetita prin metoda Shettles

7 metode ca sa faci fetita
 

 

Un articol de Iulia Dibu

« Pagina precedenta Pagina: 1 2

Acest articol poate fi preluat daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului: Dieta pentru a face fetita

Discutii asupra articolului "Dieta pentru a face fetita":

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

Newsletter preconceptie

Aboneaza-te gratuit la newsletter-ul preconceptie.