Tipareste

Preconceptie

Cum influenteaza alimentatia sexul copilului

Atunci cand va ganditi la un copil sau chiar ati hotarat sa faceti unul, inevitabil va ganditi si la sexul acestuia. Pentru multi parinti, aflati la primul copil, nu este neaparat sa se manipuleze sexul acestuia, insa la al doilea copil deja multi parinti ar dori un anumit sex pentru copilul lor.

 

Specialistii au demonstrat prin repetate studii ca alimentatia ar avea influente importante in privinta sexului copilului, aceste afirmatii nemaifiind un mit. Pozitia sexuala este insa un mit, dar nu este un mit influenta sexului copilului privind momentul conceptiei.

pregnant

Ce aliment influneteaza sexul copilului?

Sarea

Mamicile care mananca sarat in general au probabilitate mai mare de a face baieti. Sodiul influenteaza dezvoltarea spre masculinitate a gonadelor fatului.

Micul dejun cu cereale

Daca obisnuiti sa luati micul dejun in fiecare zi, cu siguranta sansele de a face baiat sunt crescute. Daca preferati si cerealele cu lapte, atunci sansele de a face baiat sunt si mai mari.

Ati adoptat dietele hipocalorice?

Atunci sansa de a face o fetita este mult mai mare. Cercetatorii au realizat ca dietele si alimentatia hipocalorica, saraca in grasimi, influenteaza sexul copilului, in 60% din caurile studiate iesind fetita.

Alimentatia bogata in grasimi

La polul opus, alimentatia bogata in grasimi si hipercalorica creste sansa de a naste un baietel.

Suplimentele alimentare

Suplimentele alimentare bogate in vitamine din Complexul B cresc sansa se a naste un baiatel. De asemenea suplimentele alimentare bogate in minerale ca sodiu, potasiu, par a creste de asemenea sansa de a naste un baiatel.

In tarile dezvoltate, acolo unde alimentatia este haotica si adoptarea dietelor este deja o moda, procentul nasterilor de fetite este cu 20% mai mare decat numarul nasterilor de baietei.
 

Acest articol poate fi preluat daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului: Cum influenteaza alimentatia sexul copilului

Discutii asupra articolului "Cum influenteaza alimentatia sexul copilului":

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Garbo incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

cum influenteaza alimentatia sexul copilului (2 comentarii, 169 vizualizari)
in ceea ce ma priveste acest studiu demonstreaza contrariul.eu nu mananc sarat si nu am mancat niciodata decat minimul de sare,de foarte multi ani sar peste micul dejun,chiar inainte de a ramane...

Newsletter preconceptie

Aboneaza-te gratuit la newsletter-ul preconceptie.