In acest interval apare memoria voluntara, legata de lucrurile concrete, astfel ca micul scolar tinde sa retina amanuntele, si nu lucrurile esentiale.
Din punct de vedere socio-emotional, copilul dezvolta socializarea, incepe sa prefere grupurile, mai ales pe cele frecventate de copii de acelasi sex. Ii plac jocurile active (leapsa, v-ati ascunselea), sporturile, incepe sa mearga pe bicicleta.Parintii pot acorda incredere scolarului, incredintandu-i mici treburi gospodaresti (poate sa-si faca singur patul, sa ajute la pregatirea mesei), dar scolarul mic este mai neindemanatic si rastoarna usor obiectele din jur, asa ca el nu trebuie criticat, ci laudat pentru asumarea responsabilitatilor in gospodarie.
Scoala deschide noi orizonturi, creeaza capacitati si strategii de invatare valabile pentru intreaga viata, dezvolta capacitatile fizice si psihice si realizeaza adaptarea la viata sociala.
Un articol de Simona Prodanoiu
.jpg)
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie
Un român câștigă Premiul Next Generation Design pentru bicicleta hibrid-electrică SYNTHESIS
Ajungem MARI lansează Muzeul Viu al Empatiei