Copiii stiu sa se bucure atat de frumos de venirea iernii! Iar pentru ei, perioada Sarbatorilor este un moment mult asteptat. De ce? Pai, daca au fost cuminti si sigur ca au fost toti cuminti, vor primi cadouri mult asteptate, colorate si vesele, asa cum este universul lor minunat.

• Varsta marilor descoperiri (6 - 9 ani)

foto: Shutterstock

Sunt primii ani de scoala primara, iar pentru copilul tau, fiecare zi este o aventura, timpul descoperirilor. In aceasta perioada, copiii incep sa isi dezvolte prpriul eu. Fiecare copil are personalitatea sa, care il influenteaza in modul in care acumuleaza informatii si de asemenea aceasta este si o perioada de transformari fizice evidente, isi dezvolta de asemenea capacitatile de coordonare, indemanare si orientare.

Ce poate fi mai potrivit pentru aceasta varsta, decat ca "Mosul" sa ii incurajeze pe cei mici in descoperirile lor? Poate are veleitati de... cercetator - Explore - Observator mare pentru insecte, poate fi un cadou minunat.

Sau poate ii place astronomia, atunci aceasta harta ilustrata a Sistemului Solar cu siguranta il va bucura pe copilul tau, fetita sau baietel. Tot pentru un iubitor de stele, poate fi o idee buna si cartea George in cautare de comori prin Cosmos, scrisa de fizicianul Stephen Hawking, "cel mai faimos geniu al stiintei din intreg Spatiul Cosmic" si de fiica sa, Lucy Hawking, pe care o gasiti la Libraria Carturesti.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Bentițele de păr statement – accesoriul suprem și stilat al acestei primăveri pentru un look ca de regină Detergentul Perwoll Renew, într-o nouă formulă, mai performantă și mai sustenabilă Idei de cadouri memorabile pentru femei sofisticate

Tot la Libraria Carturesti mai gasiti o carticica interesanta pentru copii la aceasta varsta a invatarii lecturii, scrisa de catre Mircea Cartarescu: Enciclopedia Zmeilor.

Pentru baietelul sau fetita ta si pentru invitatii lui, acest dispozitiv multifunctional care poate face shake, sucuri, spuma si acadele de gheata, va fi o incantare.

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe

Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!