https://www.surveymonkey.com/s/LDCF2WN. Chestionarul este conceput astfel incat sa mobilizeze presiunea publica asupra Uniunii Europene, guvernelor si companiilor furnizoare de internet. Chestionarul poate fi accesat si printr-un site Reader’s Digest, conceput special pentru campanie: https://www.protectchildrenonthenet.com. Site-ul ofera si informatii despre o serie de articole din revista, care prezinta pericolele la care copiii sunt expusi pe internet. Aceste articole apar in toate cele 21 de editii europene, publicate in 17 limbi.
Sursa: Comunicat de presa
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor