In schimbul acestei sume, vor primi o bratara portocalie, pentru adulti sau pentru copii, inscriptionata cu numele campaniei. Bratarile sunt disponibile in toate restaurantele Pizza Hut si KFC din tara, dar si in cadrul clinicilor Regina Maria si Medicover, prezenta lor fiind semnalata prin intermediul afiselor si pliantelor campaniei.

 

 

Prin lansarea bratarii destinate strangerii de fonduri, World Vision Romania face inca un pas pentru a putea ameliora viata de zi cu zi a mamicilor si copiilor din mediul rural. Astfel, toate fondurile stranse in urma donatiilor punctuale vor fi folosite pentru imbunatatirea starii de sanatate si de nutritie a copiilor si mamelor din comunitatile rurale defavorizate. Cu doar 5 lei, fiecare va putea oferi sansa unui micut de a avea un inceput sanatos in viata.

 

„Prin lansarea acestei noi initiative, ne dorim sa strangem cat mai multe fonduri pentru a putea oferi unui numar mai mare de copii sansa la o viata mai buna, sansa de a creste sanatosi. Am vrea totodata ca aceasta bratara, BRATARA BUNATATII cum i-am spus noi, sa fie si un mod de a identifica si a crea o comunitate pentru donatorii nostri. De aceea ii invitam pe toti cei ce vor dori sa ajute, mici sau mari, sa isi procure bratara portocalie si sa intre in comunitatea celor ce le pasa. Inca de cand am lansat campania „Mame bune, copii sanatosi”, ne-am dorit ca actiunile noastre sa aiba un impact real asupra modului in care sunt crescuti micutii din mediul rural. Pentru World Vision Romania, fiecare copil este un dar de la Dumnezeu, iar sanatatea si bunastarea lui reprezinta preocuparea noastra permanenta”, a decarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision Romania.