Alimentatia la copii pe timp de vara trebuie sa "profite" de bogatia de fructe si legume de sezon, care nu pot lipsi dintr-o alimentatie sanatoasa.

3. Lipide pentru dezvoltarea creierului la copil

Lipidele sunt extrem de importante in dieta copiilor, cu conditia sa nu fie grasimi hidrogenate si grasimi trans care se gasesc in produsele de patiserie si cofetarie, in dulciuri, margarine.

Lipidele nesaturate sunt lipide sanatoase pentru copilul dumneavoastra.

Lipide nesaturate se gasesc in uleiul de masline pe care il puteti adauga in salatele de legume care nu trebuie sa lipseasca din alimentatia sanatoasa a copiilor.

4. Fibre pentru o burtica sanatoasa

Fibrele ajuta la tranzitul digestiv, fiind direct implicate in functionalitatea si sanatatea sistemului digestiv al copilului.

Fibrele ajuta deasemenea la eliminarea produsilor toxici de digestive si metabolism, fiind ca niste “maturatori” ai intestinelor.

Fibrele sunt exclusive de origine vegetala, de aceea le intalnim in toate produsele vegetale neprocesate: fructe, legume, cereale integrale si seminte.

5. Apa. Hidratarea copilului

Hidratarea optima este extrem de importanta pentru sanatatea copilului si pentru ca el sa nu sufere de efectele nedorite ale deshidratarii.

Copiii se deshidrateaza mult mai usor decat adultii iar organismul lor contine apa intr-un procent mult mai mare decat la adulti.

Se recmanda apa plata sau sucuri de fructe consumate imediat, proaspete.

Se evita sucurile carbogazoase si toate bauturile care contin coloranti si conservanti artificiali.

Sursa foto: shutterstock


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Alimentatia copilului pe timp de vara: ghid practic pentru parinti.