Pentru ca cei mici sa fie sanatosi, trebuie sa ii hranim cat mai natural,cu fructe si legume din "oferta" de primavara.

Dieta de primavara pentru copii

1 Anghinare

Anghinarea este o planta provenita din regiunea mediteraneeana, care se foloseste foarte mult in gastronomia italiana si spaniola.

Anghinarea contine antioxidanti (polifenoli, flavone), vitaminele A, B, C, mangan, fosfor, fier, lipide, zaharuri.

Anghinarea este si un remediu natural pentru afectiuni hepatice, afectiuni ale circulatiei sangvine, afectiuni renale, diabet.

Anghinarea infloreste in perioada martie-mai, fiind recomandata integrarea ei in dieta copiilor.

2 Sparanghel

Sparanghelul este o alta sursa naturala de sanatate, ce ar trebui inclusa in dieta de primavera a celor mici, perioada lui de crestere fiind martie-iunie.

Nutrientii continuti in sparanghel: fibre, vitamine din complexul B (B1, B2, B3, B5, B6, acid folic), vitamina C, calciu, fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc, mangan.

3 Fasole verde

Fasolea este o planta leguminoasa originara din America, pe care o gasim proaspata din aprilie pana in octombrie.

Fasolea este o sursa de proteine, fibre, vitamine si minerale: calciu, fosfor, fier, magneziu, sodiu, potasiu, zinc, ideale pentru cresterea copilului.

4 Ridichi

Ridichea este o sursa de vitamin si minerale, ideala pentru salatele micutilor. Ridichea este bogata in vitamina C, B1, magneziu, fier si calciu.

Ridichea ajuta la eliminarea toxinelor si are un efect benefic asupra ficatului si tractului digestiv.

sursa foto:sxc.hu


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 11 Alimente de primavara care sa nu lipseasca din meniul celui mic.