Pentru ca cei mici sa fie sanatosi, trebuie sa ii hranim cat mai natural,cu fructe si legume din "oferta" de primavara.

5 Castraveti

Castravetele este un bun hidratant si vitaminizant pentru cei mici. Castravetii sunt bogati in vitamine din complexul B (in coaja), vitamina C si minerale: fier, magneziu, fosfor, potasiu, zinc.

6 Mazare

Mazarea este un aliment foarte benefic pentru copii, daca este consumata proaspata din aprilie pana in iulie sau congelata.

Mazarea este o sursa de vitamine B (B1, B2, B3, B6) necesare pentru sanatatea sistemului nervos, vitamina C, vitamina A si minerale: fosfor, potasiu, magneziu, zinc, seleniu.

7 Spanac

Spanacul este o sursa importanta de vitamine si minerale, in special vitamina A, esentiala pentru vedere si vitamina K, necesara pentru sanatatea oaselor.

De asemenea, spanacul contine substante antioxidante cu rol in prevenirea cancerului.

8 Capsunile

Capsunile sunt bogate in vitamine A, B, C, minerale:calciu, fier, magneziu, fosfor, fibre si antioxidanti care cresc imunitatea copilului.

Capsunile au un efect detoxifiant, tonic digestiv, vermifug si antimicrobian. Consumate seara, ajuta micutul sa aiba un somn linistit.

sursa foto:sxc.hu


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 11 Alimente de primavara care sa nu lipseasca din meniul celui mic.