Pentru ca cei mici sa fie sanatosi, trebuie sa ii hranim cat mai natural,cu fructe si legume din "oferta" de primavara.

9 Napii

Napii sunt recomandati celor anemici si copiilor, fiind foarte bogati in saruri minerale.

Cel mai indicat este consumul lor in stare cruda, in sucuri si salate.

10 Ceapa si usturoi verde

Ceapa si usturoiul verde pot fi integrate intr-o salata de legume de primavara care sa ofere celor mici toate vitaminele si mineralele necesare.

Ceapa si usturoiul contin substante antioxidante, antiinflamatorii, bactericide si vermifuge, fiind ideale pentru copii, mai ales ca micutii dezvolta frecvent parazitoze intestinale.

11 Urzici

Urzicile contin un mare numar de vitamine: A, B, C, K si minerale: calciu, magneziu, fier, siliciu.

Urzicile vitaminizeaza si remineralizeaza organismul, au actiune antianemica, stimuleaza metabolismul, stimuleaza imunitatea si ajuta la detoxifierea sangelui.

Urzicile nu trebuie sa fie culese, insa, din locuri poluate.

Aboneaza-te la NewsLetter-ul Kidz pentru a primi mai multe informatii despre parinti si copii.

sursa foto:shutterstock

articol de ioana paunescu


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 11 Alimente de primavara care sa nu lipseasca din meniul celui mic.