12:03, 4 Martie 2013 publicat în Copil 16 share-uri

Pentru ca cei mici sa fie sanatosi, trebuie sa ii hranim cat mai natural,cu fructe si legume din "oferta" de primavara.

9 Napii

Napii sunt recomandati celor anemici si copiilor, fiind foarte bogati in saruri minerale.

Cel mai indicat este consumul lor in stare cruda, in sucuri si salate.

Citeste si:
Borș de lobodă cu leuștean: rețetă românească pas cu pas
Borș de lobodă cu leuștean:...

10 Ceapa si usturoi verde

Ceapa si usturoiul verde pot fi integrate intr-o salata de legume de primavara care sa ofere celor mici toate vitaminele si mineralele necesare.

Ceapa si usturoiul contin substante antioxidante, antiinflamatorii, bactericide si vermifuge, fiind ideale pentru copii, mai ales ca micutii dezvolta frecvent parazitoze intestinale.

Citeste si:
Leurda - Regina Sănătății! De la bogăția în nutrienți la...
Leurda - Regina Sănătății! De...

11 Urzici

Urzicile contin un mare numar de vitamine: A, B, C, K si minerale: calciu, magneziu, fier, siliciu.

Urzicile vitaminizeaza si remineralizeaza organismul, au actiune antianemica, stimuleaza metabolismul, stimuleaza imunitatea si ajuta la detoxifierea sangelui.

Urzicile nu trebuie sa fie culese, insa, din locuri poluate.

Aboneaza-te la NewsLetter-ul Kidz pentru a primi mai multe informatii despre parinti si copii.

sursa foto:shutterstock

articol de ioana paunescu


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri