- Bradul Missoni – 8.000 euro, achiziţionat de o persoană care a dorit să îşi păstreze anonimatul
- Bradul Răzvan Ciobanu – 5.000 euro, achiziţionat de Henkel
- Bradul Stephan Pelger – 20.000 euro, achiziţionat de BCR
- Bradul Venera Arapu – 18.000 euro, achiziţionat de Marius Ivan
- Bradul Salvaţi Copiii – 40.000 euro Fondurile strânse în cadrul Galei vor fi folosite pentru proiectele Salvaţi Copiii România în scopul reintegrării sociale şi şcolare a copiilor nevoiţi să muncească.
Gazdele serii au fost Andi Moisescu, Andreea Raicu şi Lucian Mândruţă, care au condus licitaţia alături de personalităţile care au prezentat fiecare brăduţ, printre care s-au numărat: Malvina Cervenschi, Rebeca şi Gloria Mureşan, Amalia Năstase, Dan Moraru, Corina Bârlădeanu.
Sponsorii ediţiei 2008 a Festivalului Brazilor de Crăciun numără nume precum: susţinători Salvaţi Copiii – BCR, Henkel – Ceresit, Class Living, Ramada Bucharest North, Elan Schwartzenberg; sponsori principali - Alcatel-Lucent, Avantgarde Group, Exim Bank România, Monolit Development, Transport Trade Services; sponsori secundari – Apa Nova, Carrefour, Distrigaz Sud SA, Clubul Rezidenţial Stejarii; sponsori – BRD - Groupe Société Générale, HAT, Ericsson Telecommunications, Petrom, Germanos, Smartree, OTP Bank , Gas de France, Romanian-American Enterprise Fund, Stoica & Asociatii si Medlife.
Doar un sfert dintre români redirecţionează 3,5% din impozitul pe venit către un ONG, deși este gratuit!
APAN România organizează cea mai importantă conferință dedicată persoanelor cu scleroză multiplă, pe 30-31 mai la Hotel Caro
Când deschizi ochii la ce se întâmplă, nu-i mai poți închide la loc – despre vot, frică și misoginie cu Ada Maria Ileana
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”