- Bradul Missoni – 8.000 euro, achiziţionat de o persoană care a dorit să îşi păstreze anonimatul
- Bradul Răzvan Ciobanu – 5.000 euro, achiziţionat de Henkel
- Bradul Stephan Pelger – 20.000 euro, achiziţionat de BCR
- Bradul Venera Arapu – 18.000 euro, achiziţionat de Marius Ivan
- Bradul Salvaţi Copiii – 40.000 euro Fondurile strânse în cadrul Galei vor fi folosite pentru proiectele Salvaţi Copiii România în scopul reintegrării sociale şi şcolare a copiilor nevoiţi să muncească.
Gazdele serii au fost Andi Moisescu, Andreea Raicu şi Lucian Mândruţă, care au condus licitaţia alături de personalităţile care au prezentat fiecare brăduţ, printre care s-au numărat: Malvina Cervenschi, Rebeca şi Gloria Mureşan, Amalia Năstase, Dan Moraru, Corina Bârlădeanu.
Sponsorii ediţiei 2008 a Festivalului Brazilor de Crăciun numără nume precum: susţinători Salvaţi Copiii – BCR, Henkel – Ceresit, Class Living, Ramada Bucharest North, Elan Schwartzenberg; sponsori principali - Alcatel-Lucent, Avantgarde Group, Exim Bank România, Monolit Development, Transport Trade Services; sponsori secundari – Apa Nova, Carrefour, Distrigaz Sud SA, Clubul Rezidenţial Stejarii; sponsori – BRD - Groupe Société Générale, HAT, Ericsson Telecommunications, Petrom, Germanos, Smartree, OTP Bank , Gas de France, Romanian-American Enterprise Fund, Stoica & Asociatii si Medlife.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri