Ca în fiecare an, Festivalul Brazilor de Crăciun 2008 a reuşit să strângă fonduri importante pentru un viitor mai bun al copiilor defavorizaţi din România. Prin generozitate şi implicare, din licitaţia brăduţilor creaţi special de designeri pentru cea de-a 8-a ediţie a Festivalului Brazilor de Crăciun si din sumele rezultate din biletele de tombola si sponsorizarile anterioare serii a fost obtinuta suma de 349.300 euro
Bradul creat de copiii din Programele Salvaţi Copiii a reuşit să strângă 40.000 de euro, cea mai mare sumă oferită pentru un brăduţ în cadrul acestui eveniment, prin contribuţia lui Elan Schwartzenberg (20.000 euro), Gheorghe Hagi ( 2.000 euro), BBDO (3.000), Raiffeisen Bank (4.000), Henkel (3.000), Ion Radulea (5.000), Marius Ivan (3.000).Sumele cu care au fost achiziţionaţi cei 18 brăduţi sunt următoarele:
- Bradul Laura Vărgălui şi Cochet Image Store – 10.000 euro, achiziţionat de Marius Ivan
- Bradul Kinga Varga şi Carla Szabo – 6.000 euro, achiziţionat de Raiffeisen Bank
- Bradul Rita Mureşan – 7.000 euro, achiziţionat de Carrefour România
- Bradul Irina Marinescu – 20.000 euro, achiziţionat de Exim Bank România
- Bradul Lena Criveanu – 20.000 euro, achiziţionat de Henkel România
- Bradul Alexandru Ghilduş şi Mihnea Ghilduş – 19.000 euro, achiziţionat de Blue Air
- Bradul Stejarii de Carmen Secăreanu – 10.000 euro, achiziţionat de Camelia, Cristina şi Ioana Şucu
- Bradul Togo Design – 20.000 euro, achiziţionat de Ramada Nord
- Bradul Victoria 46 – 14.000 euro, achiziţionat de Dan Fischer şi McDonald’s România
- Bradul Ioan Nemţoi – 20.000 euro, achiziţionat de Class Living
- Bradul Mihaela Glăvan şi Hatice Soysev Kolat – 20.000 euro, achiziţionat de BCR
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români