Comunicat de presa
Pe 22 noiembrie 2014 a avut loc, la Hotel Crowne Plaza Bucuresti, Conferinta sustinuta de Alfie Kohn, unul dintre cei mai cunoscuti speakeri internationali pe teme de parenting si educatie. Prezentarile s-au axat in jurul ideii de Parenting neconditionat, aducand in discutie concepte precum recompensa si pedeapsa, conditionare, amenintare si cooperare.
Evenimentul, organizat de Asociatia Totul Despre Mame, a fost promovat pe site-ul www.totuldespremame.ro si pe pagina de Facebook a Asociatiei, dar si pe site-urile si paginile sponsorilor si ale partenerilor media.
Gama Infant UNO a fost prezenta la eveniment in calitate desponsor, iesind in evidenta cu un spider jucaus, care asurprins esenta gamei, in ansamblul ei, punand, in acelasi timp, in valoare caracteristicile fiecarui produs in parte.
La conferinta au participat aproximativ 500 de persoane, in special mamici sau viitoare mamici, din categoria "premium", cu venituri peste medie, active pe site-uri si forumuri de parenting, mari consumatoare de informatii privind cresterea si ingrijirea bebelusilor - adevarati influencer-i, atat in mediul virtual, cat si off-line, in cadrul comunitatilor demamici din care fac parte. Astfel, Infant UNO a putut comunica eficient, catre un public ce coincide cu target-ul sau si care poate asigura diseminarea informatiilor despre produsele sale, prin generarea de word-of-mouth catre publicuri mai putin active, dar receptive.
Pentru a promova noua gama si pentru a facilita discutiile despre produsele sale, mamicile prezente au primit cate un pachetel continand mostre de Infant UNOCrema si Infant UNO Ser fiziologic, dar si kitul de comunicareInfant UNO, format dintr-un flyer cu informatii despreproduse, un sistem origami pentru copii, cu instructiuni deasamblare, dar si cate un brand reminder, sub forma unuicarnetel magnetic pentru frigider, cu logo-ul gamei - toateacestea prezentate intr-o mapa colorata, ce respectacaracterul ludic al gamei.
Feedback-ul primit a fost unul pozitiv; majoritatea parintilor care au vizitat standul au fost interesati de produsele Infant UNO, de compozitia acestora, de disponibilitatea lor pe piata. Majoritatea intrebarilor au fost legate de ingrediente, substantele naturale pe care mizeaza gama fiind apreciate de cea mai mareparte a vizitatorilor, dar si de prezenta produselor in diverse farmacii. Produsele care au generat cel mai mare interes au fost Infant UNO Solutie pentru igiena auriculara si Infant UNO Gel gingival, pentru parintii cu copii foarte mici, dar si Infant UNO Jellyvit OMEGA 3 si Infant UNO Sfeclisor, in cazul parintilor cu copii de peste 2 ani. Gama Infant UNO ofera o ingrijire delicata si sprijina dezvoltarea armonioasa a copilului inca din primele zile de viata, avand in componenta ingrediente naturale, care il protejeaza si il ajuta sa creasca sanatos. Mai multe informatii despre produsele din gama Infant UNO puteti gasi pe site-ul www.infantuno.ro si in farmaciile partenere.
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice
3 noi terapii celulare aprobate de FDA. 74% dintre studiile aflate în desfășurare sunt dedicate oncologiei
Cancerul de sân triplu negativ (TNBC) în România. Sondaj: 7 din 10 paciente chestionate cu TNBC au până în 50 de ani