ghid pentru o viaţă împlinită

5 alimente pe care eviti sa le incerci, dar ar trebui!

slide-ul 4 / 5
5 alimente pe care eviti sa le incerci, dar ar trebui!: Sardinele

Sardinele

Multe persoane se tem sa manace sardine datorita aspectului pe care acesta il au. Precum carnea de peste in general, sardinele contin acizi grasi omega 3 si omega 6 in cantitati importante, precum si o serie de aminoacizi si proteine speicfice vietatilor acvatice, astfel ca acesti nutrieni nu pot fi obtinuti decat prin consumul alimentelor marine. Sardinele au insa specificitatea ca, spre deosebire de consumul carnii de la alti pesti, pot fi consumate cu tot cu oase, iar oasele de peste sunt printre cele mai bogate in calciu si mai ales fosfor, elemente extrem de importante pentru sanatatea organismului, in special a sistemului osos. Sursle de fosfor sunt mai rare in natura, mai ales printre alimentele pe care le consumam zilnic, astfel ca o portie de sardine macar o data pe saptamana ar aduce un aport suficient de fosfor pentru a ne mentine sanatatea.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 5 alimente pe care eviti sa le incerci, dar ar trebui!.

Iţi place să scrii?

Daca iti place sa scrii, trimite-ne pe adresa office@garbo.ro articolele tale.
Cele mai bune dintre ele vor fi publicate.
 
Setari Cookie-uri