Toate problemele parului pot fi inlaturate printr-o ingrijire adecvata, o dieta sanatoasa, odihna si putin sport. Din pacate insa majoritatea produselor de ingrijire a parului contin si aditivi toxici, iar produsele de coafat si cele de vopsit sunt ca o adevarata otrava pentru firele de par.

De aceea noi sugeram vopsirea naturala a parului (este de fapt o nuantare), precum si folosirea masilor naturale pentru par.

dieta parDieta pentru par sanatos

Parul odata degradat nu mai poate fi reinviorat, de aceea acesta se tuned de la lungime de unde a inceput sa se degradeze. Din pacate insa tunsul nu rezolva orice problema, spre exemplu parul gras sau prea uscat ori caderea parului sau rarirea acestuia sunt problem care nu sunt inlaturate prin tundere. Practic foarfecele este indicat doar cand parul este degradat si varfurile sunt despicate. Pentru toate celelalte problem ale parului “salvarea” consta intr-o dieta adecvata si in aplicarea mastilor naturale.

Stiati ca ultimii nutritnei din sange sunt cedati pielii, unghiilor si parului? De aceea cea mai neimportanta carenta va afecta furmusetea pielii, a unghiilor si a parului, astfel ca atunci cand aveti unghii fragile, piele uscata sau problem cu parul trebuie sa stiti ca reprezinta un semnal al corpului privind carentele nutritionale, fiind practice un indemn sa consumati mai multe lactate, fructe si legume crude.

Pentru a vedea efectele alimentatiei asupra parului trebuie sa fiti rabdatoare, acestea incap sa apara la aproximativ doua saptamani de la urmarea sfaturilor noastre, spre exemplu parul nu mai cade la fel de des. In ceea ce priveste vitalizarea parului si reglarea secretiei de sebum (par uscat sau gras), efectele se vad duoa 3-4 saptamani.

Fructele
Fructele sunt o sursa principal de vitamine si energie pentru cresterea parului. Daca veti introduce in regimul vostru alimentar cinci fructe pe zi, dupa o luna veti observa efectele vizibile asupra parului, unghiilor si pielii. Este recomandat sa nu consumati acelasi tip de fructe in fiecare zi. Daca alegeti strugurii, sunt suficienti doi chiorchini, iar daca alegeti pepenele, o felie de pepene pe zi este suficienta (galben sau rosu), iar pentru ananas, doua trei felii sunt de asemenea suficiente.

Legumele


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dieta pentru par sanatos.