Incepand cu data de 18 iulie, cei care doresc sa vina in ajutorul bebelusilor defavorizati din mediul rural se pot alatura campaniei World Vision „Mame bune, copii sanatosi”, prin intermediul donatiilor punctuale in valoare de 5 lei.

In schimbul acestei sume, vor primi o bratara portocalie, pentru adulti sau pentru copii, inscriptionata cu numele campaniei. Bratarile sunt disponibile in toate restaurantele Pizza Hut si KFC din tara, dar si in cadrul clinicilor Regina Maria si Medicover, prezenta lor fiind semnalata prin intermediul afiselor si pliantelor campaniei.

brataraConform statisticilor, 2 din 3 copii cu varste mai mici de 2 ani din zonele rurale sarace sufera de anemie, iar rahitismul si distrofia sunt alarmant de raspandite, acestea fiind strans legate de saracie si de lipsa de educatie a mamei. World Vision Romania vine in sprijinul mamelor si copiilor defavorizati din mediul rural prin desfasurarea unui amplu program ce vizeaza imbunataţirea starii de sanatate si de nutriţie a mamelor si copiilor din comunitatile rurale sarace – MAME BUNE, COPII SANATOSI. Proiectul a debutat in 2010 in 7 comunitati rurale din judeţele Dolj si Valcea urmand a se extinde la nivel national.

Prin lansarea bratarii destinate strangerii de fonduri, World Vision Romania face inca un pas pentru a putea ameliora viata de zi cu zi a mamicilor si copiilor din mediul rural. Astfel, toate fondurile stranse in urma donatiilor punctuale vor fi folosite pentru imbunatatirea starii de sanatate si de nutritie a copiilor si mamelor din comunitatile rurale defavorizate. Cu doar 5 lei, fiecare va putea oferi sansa unui micut de a avea un inceput sanatos in viata.

„Prin lansarea acestei noi initiative, ne dorim sa strangem cat mai multe fonduri pentru a putea oferi unui numar mai mare de copii sansa la o viata mai buna, sansa de a creste sanatosi. Am vrea totodata ca aceasta bratara, BRATARA BUNATATII cum i-am spus noi, sa fie si un mod de a identifica si a crea o comunitate pentru donatorii nostri. De aceea ii invitam pe toti cei ce vor dori sa ajute, mici sau mari, sa isi procure bratara portocalie si sa intre in comunitatea celor ce le pasa. Inca de cand am lansat campania „Mame bune, copii sanatosi”, ne-am dorit ca actiunile noastre sa aiba un impact real asupra modului in care sunt crescuti micutii din mediul rural. Pentru World Vision Romania, fiecare copil este un dar de la Dumnezeu, iar sanatatea si bunastarea lui reprezinta preocuparea noastra permanenta”, a decarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision Romania.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mame bune, copii sanatosi.