Asociatia Salveaza Vieti demareaza cea mai ambitioasa campanie sociala din Romania, dedicata Clinicii de Oncopediatrie Louis Turcanu de la Timisoara

Proiectul este sustinut printr-o campanie de comunicare, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011. Creatia apartine Grafitti BBDO, suportul online este asigurat de Kaleidoscope, componenta media este dezvoltata de agentia MEC Romania, iar Free Communication asigura consultanta PR. Cele doua componente ale campaniei, respectiv donarea a 20% din impozitul pe profit de catre companii si donarea a 2 EUR prin SMS de catre persoanele fizice, beneficiaza de concepte creative separate. Campania ATL va fi declinata pe TV, radio, print, outdoor, online etc.

„Campania dedicata mediului business transmite mesajul „Nu ma ignora”. De cele mai multe ori societatea, asediata cu cereri de donatii, ignora aceste mesaje. In campania noastra, copiii bolnavi vin singuri sa ceara ajutor, apar in mijlocul unui business meeting sau in lifturile cladirilor de birouri din orase. Practic, copiii ies in strada si cer sa fie luati in seama de firmele care au parte de profit”, a declarat Carmen Uscatu, Presedinte Salveaza Vieti.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Luna plină din Scorpion 5 mai – efect de catalizator al unor mari schimbări pentru următoarele 3 zodii. Destinul lor este pe cale de a se împlini!   Perioada postnatală – fericire pură sau provocare? Cum să te pregătești corect pentru a rămâne în echilibru? Cum putem integra principiile spirituale într-o lume modernă și agitată? Câteva sfaturi simple, dar puternice

Comunicat de presa


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri