Proiectul este sustinut printr-o campanie de comunicare, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011. Creatia apartine Grafitti BBDO, suportul online este asigurat de Kaleidoscope, componenta media este dezvoltata de agentia MEC Romania, iar Free Communication asigura consultanta PR. Cele doua componente ale campaniei, respectiv donarea a 20% din impozitul pe profit de catre companii si donarea a 2 EUR prin SMS de catre persoanele fizice, beneficiaza de concepte creative separate. Campania ATL va fi declinata pe TV, radio, print, outdoor, online etc.
„Campania dedicata mediului business transmite mesajul „Nu ma ignora”. De cele mai multe ori societatea, asediata cu cereri de donatii, ignora aceste mesaje. In campania noastra, copiii bolnavi vin singuri sa ceara ajutor, apar in mijlocul unui business meeting sau in lifturile cladirilor de birouri din orase. Practic, copiii ies in strada si cer sa fie luati in seama de firmele care au parte de profit”, a declarat Carmen Uscatu, Presedinte Salveaza Vieti.
Comunicat de presa
McHappy Day 2025®: când faptele bune țin familiile împreună
Prelungim termenul de înscriere ca voluntar pentru copiii abandonați. Ultima zi de înscriere: 10 octombrie
Un român câștigă Premiul Next Generation Design pentru bicicleta hibrid-electrică SYNTHESIS
Ajungem MARI lansează Muzeul Viu al Empatiei