Proiectul este sustinut printr-o campanie de comunicare, desfasurata in perioada decembrie 2010-martie 2011. Creatia apartine Grafitti BBDO, suportul online este asigurat de Kaleidoscope, componenta media este dezvoltata de agentia MEC Romania, iar Free Communication asigura consultanta PR. Cele doua componente ale campaniei, respectiv donarea a 20% din impozitul pe profit de catre companii si donarea a 2 EUR prin SMS de catre persoanele fizice, beneficiaza de concepte creative separate. Campania ATL va fi declinata pe TV, radio, print, outdoor, online etc.
„Campania dedicata mediului business transmite mesajul „Nu ma ignora”. De cele mai multe ori societatea, asediata cu cereri de donatii, ignora aceste mesaje. In campania noastra, copiii bolnavi vin singuri sa ceara ajutor, apar in mijlocul unui business meeting sau in lifturile cladirilor de birouri din orase. Practic, copiii ies in strada si cer sa fie luati in seama de firmele care au parte de profit”, a declarat Carmen Uscatu, Presedinte Salveaza Vieti.
Comunicat de presa
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie