Surse de Calciu care suplinesc aportul zilnic al copilului tau

12:01, 18 Ianuarie 2012 publicat în Copil12 share-uri

Calciul este un mineral esential pentru cresterea armonioasa a copiilor, precum si pentru dezvoltarea psihica a acestora.

Este recomandat ca micutul sa consume peste de cel putin doua ori pe saptamana. Includeti aici si pestii care se consuma cu tot cu oase, cum este de exemplu hamsia – oasele sunt deosebit de bogate in calciu si fosfor.

Unele legume si fructe pot fi considerate o buna sursa de calciu

Dintre legumele si fructele care contin suficient calciu (dar in cantitati mai mici decat carnea si lactatele) enumeram:

Citeste si:
Cum ne menținem organismul sănătos când petrecem tot mai mult timp...
Cum ne menținem organismul...
  • Broccoli;
  • Varza;
  • Gulia;
  • Ceapa;
  • Telina;
  • Radacinoasele albe;
  • Portocala;
  • Nuca de cocos;
  • Pomelo;
  • Ananas;
  • Smochine;
  • Salata;
  • Fasole uscata;
  • Mazare;
  • Fructe oleaginoase: nuci, alune, arahide, diverse seminte.
Fructele si legumele sunt recomandate a fi consumate, pe cat posibil crude, in salate.

De asemenea este de mentionat ca fructele se consuma in mese separate si nu ca desert, pentru ca au alt timp de digestie si pot fermenta daca sunt alaturate altor tipuri de alimente. Fructele si legumele sunt recomandate in dieta zilnica a copilului.

Citeste si:
Cum îi protejăm pe copii de angoasa generată de pandemie?
Cum îi protejăm pe copii de...

Aboneaza-te la NewsLetter-ul Kidz pentru a primi mai multe informatii depre copil si viata de mamica.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri