Dieta bogata in fructe si legume proaspete este tot mai des inlocuita de obiceiuri alimentare nesanatoase, chiar si in cazul copiilor.

5 Surse bogate de Vitamina C

• Fructe: mar, banana, cirese, grapefruit, pepene, portocala, lamaie, piersica, fructe de padure, rosii
• Legume: broccoli, varza, conopida,bame, ceapa, morcov, patrunjel.

6 Surse bogate de tiamina (B1)

• Cereale integrale
• Broccoli
• Conopida
• Carne
• Ficat
• Somon
• Oua
• Portocale
• Ananas
• Banana
• Struguri

surse de vitamine - carenta de vitamine la copii semne si simptome

7 Surse bogate de riboflavina (B2)

• Lactate
• Carne
• Ou
• Broccoli
• Conopida
• Spanac
• Capsuni, piersici, banane

8 Surse bogate de niacina (B3)

• Carne (mai ales de curcan), peste (mai ales ton)
• Ou
• Cereale integrale
• Legume si leguminoase: fasole, linte, soia, ardei gras, broccoli, conopida, rosii
• Fructe: banane, mere, capsuni
• Nuci, migdale

Foto@Shutterstock.com


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 29 Semne si simptome ca micutul tau are LIPSA DE VITAMINE.