CP
Gama vine ca o completare a cremei Petrini, blândă cu pielea bebelușilor și apreciată pentru efectul calmant asupra iritațiilor care pot apărea în zona scutecului, care a înregistrat o creștere medie anuală de până la 14% în ultimii cinci ani.
Gerovital Kids cuprinde 12 produse, structurate pe trei categorii de vârstă, în funcție de nevoile specifice ale copiilor și de particularitățile fiecărui moment de îngrijire începând din primele zile de viață. Vedetele noului portofoliu sunt produsele de tip spumă, delicate cu pielea copiilor și a bebelușilor, cu o textură fină și pufoasă și cu arome plăcute, pe gustul celor mici. Ușor și distractiv de folosit, ele vin în sprijinul părinților și al copiilor pentru a contribui la adoptarea unor ritualuri de îngrijire sănătoase, prin joacă.
Gama este ușor de recunoscut la raft datorită simbolului distinctiv, Oița – personaj inofensiv, moale, asociat cu momentul somnului. Simbolul Oiței este integrat în identitatea vizuală a gamei în ipostaze diferite, specifice utilizării fiecărui produs, devenind, astfel, atât personajul care ghidează consumatorul la raft, cât și cel mai bun prieten al copilului în dezvoltarea unor obiceiuri sănătoase de igienă și îngrijire.
„Am pus tradiția și știința din spatele Gerovital în slujba părinților și a copiilor și am creat prima noastră gamă dedicată exclusiv celor mici. În dezvoltarea gamei am adus împreună exigențele părinților și preferințele copiilor. Astfel, a rezultat o gamă testată dermatologic, din ingrediente alese cu grijă, care întrunește aceleași calități pe care consumatorii noștri le cunosc și le apreciază la nivelul întregului portofoliu, dar care se apropie de copii prin textură și arome pentru a transforma igiena și îngrijirea în momente plăcute și distractive”, a declarat Monica Martin, Manager de Produs Farmec.
Pentru nou-născuți, Gerovital Kids cuprinde cremele pentru zona scutecului Petrini și Petrini Forte, o spumă delicată pentru spălare și un ulei de îngrijire, iar pentru copiii mai mari au fost lansate două geluri de spălare pentru păr și corp, o pastă de dinți, o cremă hidratantă de față și corp și patru produse ingenioase de tip spumă – două săpunuri lichide – Fresh Energy și Berry Party și două spume de duș - Vanilla Puffs și Marshmallow.
Gama este ușor de identificat la raft și este disponibilă în toate supermarketurile, hipermarketurile, în rețeaua de magazine proprii Farmec și Gerovital, dar și online, pe www.farmec.ro.
Despre Farmec S.A.
Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În luna iunie 2023, rețeaua de magazine de brand deținute de Farmec cuprinde 10 magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș, Timișoara, Sighișoara, Iași şi 18 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș.
Pentru a fi la curent cu noutăți legate de brandurile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiștilor, surprize și concursuri, puteți urmări conturile de social media:
Facebook: www.facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/gerovital.romania
Tiktok: www.tiktok.com/@gerovital.romania
Site şi magazin online: www.farmec.ro
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară