https://www.surveymonkey.com/s/LDCF2WN. Chestionarul este conceput astfel incat sa mobilizeze presiunea publica asupra Uniunii Europene, guvernelor si companiilor furnizoare de internet. Chestionarul poate fi accesat si printr-un site Reader’s Digest, conceput special pentru campanie: https://www.protectchildrenonthenet.com. Site-ul ofera si informatii despre o serie de articole din revista, care prezinta pericolele la care copiii sunt expusi pe internet. Aceste articole apar in toate cele 21 de editii europene, publicate in 17 limbi.
Sursa: Comunicat de presa
Când deschizi ochii la ce se întâmplă, nu-i mai poți închide la loc – despre vot, frică și misoginie cu Ada Maria Ileana
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân