Spectacolul marcheaza totodata debutul campaniei de strangere de fonduri pentru sustinerea financiara a educatiei copiilor si derularea etapelor viitoare ale proiectului. Pentru a intregi bugetul proiectului, BCR desfasoara o ampla campanie de antrenare a propriilor angajatii, precum si a cat mai multor clienti si parteneri de afaceri. Acestia pot contribui direct prin cumpararea CD-ului sau donatii si sponsorizari catre cele doua fundatii partenere.
“Suntem increzatori ca vom reusi sa strangem banii necesari pentru ca acesti copii sa-si dezvolte personalitatea si sa-si cultive talentul, transformand visul in realitatea unei cariere muzicale. Ei au de partea lor sustinerea unei companii puternice, a unor ONG-uri de renume, Salvati Copiii si Romani Criss, precum si un parteneriat strans cu Radio Romania. Impreuna putem face muzica sa se auda.” a precizat Ramona Chirila, Sef Departament Afaceri Comunitare BCR.
Proiectul BCR Sperante este inca o fateta a implicarii proactive a BCR in dezvoltarea comunitatii orin proiecte intrate deja in constiinta publica - Finantele Mele, Marea Enciclopedie, parteneriatul cu fundatia Salvati Copiii, Realitatile la Bani Marunti, Scoala de Bani etc.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.