Pe langa jucariile VANDRING, BARNSLIG, GOSIG, FABLER, LEKKMRAT si TORVA, familia jucariilor de plus are trei noi membri: ariciul, ursul si bufnita. Ele incurajeaza curiozitatea copiilor si grija lor pentru natura si mediu. Aceste animalute apar si pe diferite modele de textile VANDRING, create de designerul Ann-Cathrine Sigrid Ståhlberg.
”Le multumim clientilor si angajatilor companiei IKEA din Romania si din intrega lume, precum si IKEA Foundation care, prin sustinerea Campaniei Jucariilor de Plus, ajuta la atingerea obiectivului mileniumului de a asigura acces la educatie primara pentru toti copiii.
Prin initiativa “Scoli pentru Africa”, baietii si fetele de pe acest continent au sansa sa mearga la scoala, sa se bucure de o educatie de calitate si sa reuseasca in viata”, a declarat Sandie Blanchet, Reprezentantul UNICEF in Romania.
“Datorita donatiilor IKEA Foundation, organizatia Salvati Copiii va derula timp de trei ani acțiuni pentru a raspunde in mod concret unora din cele mai stringente probleme cu care se confrunta copiii, din cauza stigmatizarii și a stereotipurilor.
In cadrul proiectului “Sanse egale pentru toti copiii intr-o societate fara discriminare” se va asigura acces la educatie pentru copiii de etnie roma, prin infiintarea a 30 de gradinite estivale; de asemenea, 9000 de copiii cu dificultati psiho-emotionale, precum si familiile acestora vor beneficia de programe de sprijin si servicii gratuite de consiliere”, spune Gabriela Alexandrescu, presedinte executiv Salvati Copiii Romania.
Fondurile donate catre Salvati Copiii vor ajuta la dezvoltarea proiectelor de educatie pentru copiii marginalizati, pentru cei din minoritatile etnice si pentru cei cu dizabilitati si nevoi speciale din Romania, Cambodgia, Vietnam, Bangladesh, Indonezia, Myanmar, Fillipie si Lituania. Fondurile donate catre UNICEF vor sustine initiativa “Scoli pentru Africa”, prin care se va asigura o educatie de calitate pentru copiii din Burkina Faso, Etiopia, Madagscar, Mai, Mozambic, Niger, Africa de Sud si Malawi.
“Le multumim tuturor clientilor si angajatilor magazinului IKEA din Bucuresti pentru ajutorul oferit pana acum in campania Jucariilor de Plus. Este una dintre cel mai frumoase campanii la care am contribuit si sper ca si anul acesta sa avem rezultate cat mai frumoase pentru a putea ajuta cat mai multi copii”, declara Cornel Oprisan, Retail Manager IKEA Romania.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.