In plin sezon rece, copiii sunt cei mai vulnerabili in fata bolilor de tract respirator. Metodele naturale de intarire a imunitatii copilului sunt ideale pentru a-l ajuta sa lupte eficient impotriva tuturor microbilor.

Metode naturale pentru cresterea imunitatii

1 Vitamina A

Un nivel scazut al acestei vitamine se coreleaza cu o frecventa crescuta a infectiilor in gat, sinusuri si urechi.

Surse naturale, din care copiii pot prelua vitamina A:

  • Lapte batut
  • Galbenus de ou
  • Peste si suplimente cu ulei de peste
  • Ficat

Beta-carotenul din fructele si legumele galbene si portocalii, in stare cruda:

  • morcovi
  • dovleac
  • cartofi dulci
  • rosii
  • ardei gras
  • legume cu frunze verzi (spanacul, broccoli, varza)
  • portocale
  • caise
  • piersici
  • pepene galben
  • mango, papaya
  • ulei de catina

2 Vitamina C

Vitamina C stimuleaza productia anumitor anticorpi si are efecte antioxidante puternice, intarind celulele organismului in lupta cu microbii.

Sursele bogate in vitamina C:

  • Macese
  • Catina
  • Fructe de padure: mure, coacaze, fragi, capsuni afine
  • Mere
  • Rodii
  • Citrice (grapefruit, lamai, mandarine,portocale)
  • Kiwi
  • Crucifere: broccoli, varza , varza de Bruxelles, conopida
  • Patrunjel
  • Ardei gras
  • Salata verde
  • Spanac

3 Vitamina D

Cercetarile au aratat ca persoanele care consuma vitamina D in sezonul rece sunt mai protejate impotriva virozelor, deoarece vitamin D creste puterea de aparare a sistemului imunitar.

sursa foto: shutterstock

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 13 Metode naturale pentru cresterea imunitatii la copii.