In plin sezon rece, copiii sunt cei mai vulnerabili in fata bolilor de tract respirator. Metodele naturale de intarire a imunitatii copilului sunt ideale pentru a-l ajuta sa lupte eficient impotriva tuturor microbilor.

Surse de vitamina D:

  • peste
  • galbenus
  • lapte
  • unt
  • ulei de cod
  • cereale integrale

4 Zinc

Zincul este recunoscut pentru intarirea imunitatii, la fel ca si fierul. Zincul are proprietati antioxidante si de activare a sistemului imunitar. Zincul stimuleaza si activitatea neuronala.

Cele mai importante surse de zinc:

  • fructe de mare
  • carnea de curcan si de pui
  • ficatul
  • pestele
  • galbenusul de ou
  • semintele de dovleac
  • fasolea, lintea
  • migdalele, nucile
  • germenii de grau

Surse naturale de fier:

  • ficat
  • carne
  • peste
  • fructe uscate
  • nuci
  • mazare

5 Coenzima Q10

Coenzima Q10 este o substanta cu un rol asemanator vitaminelor, prezenta in toate celulele organismului. Coenzima Q10 este un important antioxidant, cu efecte benefice asupra inimii, creierului si cu proprietati anticancerigene si de stimulare a sistemului imunitar.

Surse naturale de coenzima Q10:

  • Ulei de soia
  • Sardine
  • Macrou
  • Alune
  • Organe: inima, ficat, rinichi
  • Carne de vita

sursa foto: shutterstock; depositphotos


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 13 Metode naturale pentru cresterea imunitatii la copii.