Campania "Alcoolul nu te face mare" ramane fidela conceptului de "peer education" si ii provoaca pe liceeni la creativitate in cadrul unui concurs de proiecte ce are ca premiu o tabara la ski pentru toata clasa castigatoare.
Liceenii care doresc sa castige o tabara la ski pentru intreaga lor clasa trebuie sa dezvolte o campanie cu mesajul "Alcoolul nu te face mare", adresata propriilor lor colegi. Campania adolescentilor va fi implementata in perioada 1 octombrie - 5 noiembrie 2008 iar proiectul acesteia trebuie trimis pe suport electronic catre organizatori, mai multe detalii fiind disponibile pe www.alcoolulnutefacemare.ro, ,"Consideram ca premiul reprezinta o modalitate deosebit de sanatoasa de petrecere a timpului liber pentru liceeni, care vor ramane cu amintiri de neuitat alaturi de toti colegii lor de clasa", a declarat Constantin Bratu, directorul general al Asociatiei.Organizatorii campaniei (Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, Inspectoratul General al Politiei Romane si Asociatia "Berarii Romaniei") au facut deja o traditie din organizarea unui concurs destinat liceenilor la fiecare inceput de an scolar. Creativitatea de care ei dau dovada ii stimuleaza pe liceeni sa-si insuseasca mesajul campaniei si sa-l transmita mai departe colegilor, de la adolescenti catre adolescenti. , "Peer education inseamna tocmai educarea de la egal la egal si este conceptul de baza cu care campania sociala "Alcoolul nu te face mare" a patruns in liceele din Romania", a adaugat domnul Bratu.
Mai multe informatii gasiti aici: www.alcoolulnutefacemare.ro
Caius Covrig își donează ziua și face apel la umanitate! Hai să facem echipă și să-l ajutăm pe Alin !
Ce își doresc gravidele din România pentru copiii lor. Psiholog: Resimt o responsabilitate imensă de a-și ști copilul în siguranță pe viitor
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie