Campania "Alcoolul nu te face mare" ramane fidela conceptului de "peer education" si ii provoaca pe liceeni la creativitate in cadrul unui concurs de proiecte ce are ca premiu o tabara la ski pentru toata clasa castigatoare.
Liceenii care doresc sa castige o tabara la ski pentru intreaga lor clasa trebuie sa dezvolte o campanie cu mesajul "Alcoolul nu te face mare", adresata propriilor lor colegi. Campania adolescentilor va fi implementata in perioada 1 octombrie - 5 noiembrie 2008 iar proiectul acesteia trebuie trimis pe suport electronic catre organizatori, mai multe detalii fiind disponibile pe www.alcoolulnutefacemare.ro, ,"Consideram ca premiul reprezinta o modalitate deosebit de sanatoasa de petrecere a timpului liber pentru liceeni, care vor ramane cu amintiri de neuitat alaturi de toti colegii lor de clasa", a declarat Constantin Bratu, directorul general al Asociatiei.Organizatorii campaniei (Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului, Inspectoratul General al Politiei Romane si Asociatia "Berarii Romaniei") au facut deja o traditie din organizarea unui concurs destinat liceenilor la fiecare inceput de an scolar. Creativitatea de care ei dau dovada ii stimuleaza pe liceeni sa-si insuseasca mesajul campaniei si sa-l transmita mai departe colegilor, de la adolescenti catre adolescenti. , "Peer education inseamna tocmai educarea de la egal la egal si este conceptul de baza cu care campania sociala "Alcoolul nu te face mare" a patruns in liceele din Romania", a adaugat domnul Bratu.
Mai multe informatii gasiti aici: www.alcoolulnutefacemare.ro
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?