Comunicat de presa
Pe 25 aprilie are loc ziua internațională “Bring your kid to work day”, în care copiii sunt încurajați să îi însoțească pe părinți la muncă. Acest eveniment reunește în fiecare an milioane de copii și părinți.
Se estimează că anul acesta 37 de milioane de copii vor păși pragul companiilordin întreaga lume. “Bring your kid to work day” încurajează work-life balance și își propune să insufle copiilor un interes pentru carieră și dezvoltarea profesională.Ca să aflăm cum celebrează companiile din România această zi, am discutat cu Alexandra Timofte, Manager BluParty.ro și organizator de evenimente pentru copii, care ne-a spus ce implică un astfel de eveniment în România și ce efecte are asupra copiilor și asupra companiei.
“Bring your kid to work day”, o zi cu tradiție
Spre deosebire de evenimentele tip teambuilding, cum ar fi “family day”, “bring your kid to work day” nu a fost inventat de departamentele de HR, ci inspirat de mișcarea feministă din America anilor ‘90.
Organizat pentru prima dată în New York în 1993 sub denumirea de “Take Our Daughters to Work Day”, evenimentul s-a răspândit treptat în Statele Unite și mai apoi în întreaga lume. Începând cu anul 2003 programul evenimentului a fost schimbat oficial, astfel încât să includă și băieți.
Idei de activități pentru “Bring your kid to work day”
Cu ocazia acestei zile angajatorii îi întâmpină pe copii cu diverse activități distractive și interactive.
Sediile companiilor sunt însuflețite de micuți entuziasmați, iar sălile de ședință se transformă în săli de spectacole de teatru sau ateliere creative de pictură pe față sau design de logo-uri. Chiar dacă contractează organizatori de evenimente pentru astfel de servicii, companiile se implică în organizare și vin cu o mulțime de activități distractive pentru copii și angajați. Iată care sunt acestea:
Turul companiei:
Nelipsit de la niciun eveniment “bring your kid to work”, turul companiei este scopul principal al evenimentului. Copiii sunt întotdeauna curioși să descopere lucruri noi așa că vor fi încântați să vadă birourile unde lucrează părinții lor.
Activitatea “Colorează logo-ul companiei”:
Este una dintre activitățile preferate ale copiilor și o modalitate excelentă de a-i face să rețină logo-ul companiei.
Jocul “Dacă aș fi director”:
Cei mici se vor distra copios imaginându-și ce ar face în rolul de director al companiei unde lucrează părinții lor. Cu siguranță că vor fi și răspunsuri amuzante, însă nu este exclus să apară idei demne de implementat.
Prezentarea jobului părinților:
La finalul evenimentului, angajatorii îi pot ruga pe copii să descrie jobul pe care îl au părinții lor. Câteva din relatările micuților vor stârni fără îndoială râsete.
“Sfătuim de fiecare dată clienții corporate să ia în considerare vârsta copiilor invitați la eveniment atunci când aleg activitățile. Aceștia vor avea vârste diferite, iar activitățile trebuie să fie pe placul tuturor,” spune Alexandra Timofte, Manager BluParty.
Copiii pot fi distrași foarte ușor, așa că programul zilei trebuie să conțină evenimente care să le mențină atenția. Poate fi o provocare pentru angajatori să găsească moduri interactive și amuzante prin care să le prezinte celor mici domeniul de activitate al companiei. Animatorii le pot veni în ajutor cu modalități inedite de a face acest lucru.
Printre cele mai solicitate servicii pentru zile “bring your kid to work” se numără spectacolele de teatru și atelierele de creație, dar și accesoriile de petrecere de tip candy bar sau mașină de popcorn.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară