Ce este Wellness Show?
Cand?
23 – 26 septembrie 2010
Unde?
ROMEXPO. Pavilionul 13
Organizatori:
Euroexpo Trade Fairs & Romexpo
Eforturile concentrate ale echipei noastre sunt canalizate pe aducerea publicului Dvs. tinta in calitate de vizitatori ai expozitiei!
Profil public tinta:
Persoane de sex feminin si masculin cu: varsta intre 25–50 ani; preocupate de aspectul fizic, ingijirea corporala si o stare de armonie generala. Venituri medii si peste medie (presedinti, directori de firme, CEO, directori de institutii bancare si financiare, parlamentari si membri ai guvernului, diplomati, reprezentanti ai diverse institutii si organizatii internationale, manageri de agentii de publicitate, creatori de moda, VIP-uri locale, impresari, sportivi, medici, avocati, notari, instructori personali).
TEMATICA a fost impartita in 4 categorii principale, cu diviziunile aferente:
1. Fitness si modelare corporala;
2. Frumusete;
3. Relaxare;
4. Sanatate.
ASUL DIN MANECA al evenimentelor organizate de Euroexpo Trade Fairs este… sustinerea mediatica a trustului INTACT Media Group.
Asadar, Wellness Show va beneficia – in principal – de o ampla campanie de promovare pe diferite canale media:
• TV - Antena1, Antena2, Antena3, Euforia TV, GSP TV;
• Radio - Radio ZU;
• Presă scrisă (de specialitate & de larg tiraj): Felicia, Confidential, Good Food, Good Homes, Jurnalul National, Saptamana Financiara; Financiarul, Gazeta Sporturilor;
• Online.
Mai multe detalii veti putea gasi in curand pe www.wellnessshow.ro
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?