Mineralele si vitaminele sunt indispensabile unei diete sanatoase in timpul perioadei de sarcina.

6 Riboflavina (vitamina B2)

Necesarul zilnic de riboflavina este de 1,4 mg/zi.

Surse de riboflavina:

  • Ficat
  • Produse lactate
  • Oua

7 Vitamina B6

Vitamina B6 ajuta metabolismul proteic, sistemul imunitar si impiedica producerea anemiei. Femeia gravida are nevoie de 1,9 mg vitamina B6/zi.

Surse naturale de vitamina B6:

  • Cereale integrale
  • Carne
  • Lapte
  • Oua
  • Nuci
  • Banane, mango, avocado

8 Vitamina B12

Vitamina B12 este importanta pentru sinteza globulelor rosii din sange (rol antianemic), diviziunea celulara, sinteza AND-ului si pentru metabolismul energetic. Necesarul la gravide este de 2,6 mcg/zi.

Surse de B12:

  • ficat
  • carne
  • produse lactate
  • oua
  • fructe de mare
  • somon, ton.

sursa foto: shutterstock


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Sfaturi pentru o dieta sanatoasa in sarcina!.