Un singur copil din Romania va avea sansa sa fie promovat anul viitor mai ceva ca un star international. Timp de doua luni, fotografia lui va fi postata pe afise, bannere si panouri in Bucuresti, va impanzii internetul si va aparea in emisiuni TV. O expunere mai ceva decat starurile internationale care vor vizita Romania anul viitor.
Prichindelul care se va bucura de aceasta intreaga atentie va avea varsta de pana la cinci ani si va trebui sa impresioneze mai intai juriul KIDEX.
Parintii care vor sa isi vada copilul vedeta pot inscrie o fotografie a acestuia pe www.kidex.ro, incepand de azi, 10 noiembrie, pana la 5 decembrie. Juriul format din Daniela Tarsay (Deputy General Manager Euroexpo Trade Fairs), Maria Ene (Manager al revistei pentru copii Lilliput), Ana Maria Grecu (fotograf profesionist www.fotobebelusi.ro) si Tudor Motiu (reprezentant SMARTPOINT/Sony International),va decide la finalul competitiei care prichindel merita sa fie imaginea KIDEX 2011.Odata ales, micutul va fi promovat anul viitor pe toate materialele publicitare ale celor doua editii ale targului KIDEX – pentru tine si copilul tau. Alaturi de aparitiile TV, copilul va capata astfel o expunere mediatica importanta, mai ceva decat artistii internationali care ne vor vizita tara anul viitor.
In plus, el va primi un voucher in valoare de 500 de lei cu care isi va putea cumpara orice tip de produse din gama AVON.
Castigatorul careva prelua stafeta de la Mario Colen, actuala vedeta a KIDEX 2010, va fi anuntat dupa incheierea targului KIDEX, care va avea loc la Romexpo, intre 2 si 5 decembrie.
Editia de iarna a KIDEX pregateste vizitatorilor oferte speciale pentru tot ce tine de viata si activitatea viitorilor parintilor si copiilor de pana la 5 ani, seminarii pe teme medicale, evenimente speciale, distractie pentru cei mici si tombole cu premii in valoare de mii de euro.
KIDEX este targul destinat viitoarelor mamici, copiilor intre 0 si 5 ani, parintilor si bunicilor. Anual, au loc doua editii KIDEX, in primavara si la debutul iernii, organizate de Romexpo si Euroexpo Trade Fairs.
Comunicat de presa
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.