Un singur copil din Romania va avea sansa sa fie promovat anul viitor mai ceva ca un star international. Timp de doua luni, fotografia lui va fi postata pe afise, bannere si panouri in Bucuresti, va impanzii internetul si va aparea in emisiuni TV. O expunere mai ceva decat starurile internationale care vor vizita Romania anul viitor.
Prichindelul care se va bucura de aceasta intreaga atentie va avea varsta de pana la cinci ani si va trebui sa impresioneze mai intai juriul KIDEX.
Parintii care vor sa isi vada copilul vedeta pot inscrie o fotografie a acestuia pe www.kidex.ro, incepand de azi, 10 noiembrie, pana la 5 decembrie. Juriul format din Daniela Tarsay (Deputy General Manager Euroexpo Trade Fairs), Maria Ene (Manager al revistei pentru copii Lilliput), Ana Maria Grecu (fotograf profesionist www.fotobebelusi.ro) si Tudor Motiu (reprezentant SMARTPOINT/Sony International),va decide la finalul competitiei care prichindel merita sa fie imaginea KIDEX 2011.Odata ales, micutul va fi promovat anul viitor pe toate materialele publicitare ale celor doua editii ale targului KIDEX – pentru tine si copilul tau. Alaturi de aparitiile TV, copilul va capata astfel o expunere mediatica importanta, mai ceva decat artistii internationali care ne vor vizita tara anul viitor.
In plus, el va primi un voucher in valoare de 500 de lei cu care isi va putea cumpara orice tip de produse din gama AVON.
Castigatorul careva prelua stafeta de la Mario Colen, actuala vedeta a KIDEX 2010, va fi anuntat dupa incheierea targului KIDEX, care va avea loc la Romexpo, intre 2 si 5 decembrie.
Editia de iarna a KIDEX pregateste vizitatorilor oferte speciale pentru tot ce tine de viata si activitatea viitorilor parintilor si copiilor de pana la 5 ani, seminarii pe teme medicale, evenimente speciale, distractie pentru cei mici si tombole cu premii in valoare de mii de euro.
KIDEX este targul destinat viitoarelor mamici, copiilor intre 0 si 5 ani, parintilor si bunicilor. Anual, au loc doua editii KIDEX, in primavara si la debutul iernii, organizate de Romexpo si Euroexpo Trade Fairs.
Comunicat de presa
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară