IN ACEST ARTICOL:
Asociatia Salveaza Vieti demareaza cea mai ambitioasa campanie sociala din Romania, dedicata Clinicii de Oncopediatrie Louis Turcanu de la Timisoara
  • Rata de succes in tratarea cancerelor de sange la copii si adolescenti se situeaza usor peste 50% in Romania, fata de media europeana de peste 80%
  • Orice companie din Romania poate redirectiona 20% din impozitul pe profit catre o cauza nobila

Incepand cu luna decembrie, Asociatia Salveaza Vieti da startul campaniei de strangere de fonduri pentru Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu Timisoara. Campania isi propune infiintarea primului Centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania. Obiectivul initial il constituie amenajarea unui centru performant de diagnoza si a cel putin doua camere sterile necesare tratamentului chimioterapeutic sau transplantului de celule stem, cu o valoare totala estimata la 1.000.000 EUR. Actiunea este insotita de o ampla campanie de comunicare, derulata de Grafitti BBDO (ATL), Kaleidoscope (online), MEC Romania (media) si Free Communication (PR). Fundatia Vodafone Romania este partener al proiectului.

Campania se va desfasura in doua etape. In luna decembrie, companiile sunt incurajate sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit catre Asociatia Salveaza Vieti. Aceasta facilitate este putin cunoscuta de catre mediul de afaceri din Romania, insa foarte usor de implementat din punct de vedere contabil. Incepand cu luna ianuarie, orice persoana fizica va putea dona Asociatiei 2 euro prin SMS.

Potentialul Clinicii de la Timisoara este imens. Exista deja acolo medici extraordinari si dotari performante, totusi departe de standardele europene. Asa ca, impreuna cu doamna doctor Margit Serban, care a transformat prin forte proprii clinica intr-unul dintre cele mai bune spitale din Romania, ne-am propus sa facem un prim pas in directia infiintarii unui Centru de Excelenta. Metoda identificata este unica in istoricul campaniilor sociale de la noi, si anume utilizarea facilitatii fiscale prin care orice companie din Romania poate alege sa redirectioneze 20% din impozitul pe profit pentru a da o sansa in plus copiilor aflati in tratament. Si speram ca initiativa Salveaza Vieti va strange cea mai mare suma obtinuta pana acum printr-o campanie sociala in Romania”, a declarat Carmen Uscatu, Presedinte Salveaza Vieti.

Peste 40% din cererile de tratament in strainatate inregistrate la Ministerul Sanatatii au ca obiect bolnavi de leucemie sau alte cancere ale sangelui, iar bugetele de tratament nu sunt acoperitoare sau nu se acorda in timp util pentru salvarea vietilor acestor oameni. Avem nevoie ca firmele sa isi directioneze o parte din profit nu unei gauri negre, ci unei actiuni concrete. Nu avem timp sa schimbam un sistem, vrem sa ajutam acum. Avem nevoie de voi pentru a salva vieti”, a completat Oana Gheorghiu, Vice Presedinte Salveaza Vieti.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri