Majoritatea parintilor considera ca folosirea calculatorului fixeaza cunostintele dobandite in clasa

12:12, 28 Decembrie 2012 publicat în Copil2 share-uri

42% dintre parinti considera ca in scoli sunt insuficiente calculatoare pentru nevoile actuale!

Comunicat de presa

Majoritatea parintilor elevilor de gimnaziu (82,8%) sunt de parere ca folosirea calculatorului si a unor programe educative interactive ajuta la fixarea cunostintelor dobandite in timpul predarii, releva o cercetare realizata de MEDNET Marketing Research Center in 2012.

Citeste si:
British School of Bucharest organizează Virtual Open Day, un...
British School of Bucharest...

Inca si mai important, 88.4% dintre parintii din aceasta categorie considera ca existenta unor cursuri de operare pe calculator in scoala este foarte importanta pentru ca elevii sa acumuleze aceste competente de la o varsta frageda.

Pe regiuni, parintii bucuresteni par sa acorde acestei forme de predare si contributiei sale la imbunatatirea rezultatelor scolare o importanta mai mare decat o fac omologii lor din tara.

Citeste si:
Brio lansează primele teste naționale de literație pentru testarea...
Brio lansează primele teste...

Pe de alta parte, ceva mai mult de jumatate din totalul respondentilor (51,6%) au afirmat ca, in anul scolar care tocmai s-a incheiat, scolile la care invata copiii lor din ciclul gimnazial nu au inclus in programa cursuri de operare calculator, in timp ce alti 40% au declarat ca astfel de cursuri au fost organizate in scolile frecventate de copiii lor.

In timp ce 42% dintre parinti considera ca in scoli sunt insuficiente calculatoare pentru nevoile actuale, 63,2% dintre cei intervievati au declarat ca scolile unde invata copiii lor sunt dotate cu calculatoare care pot fi folosite atat de elevi, cat si de profesori in scopuri educationale, dar numai in 20,8% din cazuri ele sunt suficiente pentru nevoile actuale.

Cercetarea MEDNET si-a propus sa afle ce cred parintii elevilor de gimnaziu din Romania despre dezvoltarea de competente in domeniul informatic in cadrul acestei etape scolare, despre dotarile actuale ale scolilor precum si despre utilizarea unor instrumente interactive in procesul de invatare.

Studiul a fost derulat in perioada 9-16 iulie 2012, prin intermediul interviurilor telefonice, pe un esantion de 250 de persoane, reprezentativ la nivel national pentru populatia adulta +28 ani, parinti de copii din clasele V-VIII din Iasi, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Craiova, Galati, Brasov, Suceava, Targoviste si Deva.

Aboneaza-te la NewsLetter-ul Kidz pentru a primi mai multe informatii despre parinti si copii.


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri