Dorna a lansat campania „Grija pentru copii”, care are ca scop dotarea cu echipamente de specialitate a cat mai multor maternitati din Romania. Initiativa este dezvoltata in colaborare cu Organizatia Salvati Copiii, partener activ in proiecte de protejare a nou nascutilor.

Comunicat de presa

Campania Dorna se desfasoara sub sloganul „Impreuna putem avea grija de ei!”, in perioada 15 septembrie – 31 decembrie. Proiectul consta intr-un sprijin colectiv, astfel ca, pe durata campaniei, 1 ban din fiecare sticla de Dorna cumparata va merge catre ingrijirea nou-nascutilor prematur.

“Copiii nascuti prematur au nevoie de toata grija si atentia noastra. Prin aceasta campanie ne dorim sa oferim sprijin atat copiilor nascuti inainte de termen, cat si mamelor. Pentru ei construim un mediu cat mai sigur, in care sa se simta protejati si unde sa beneficieze de cea mai buna asistenta medicala”, declara Natalia Stroe, Marketing Manager, Romania & Moldova, Compania Coca-Cola.

Pentru a surprinde cat mai bine primele clipe din viata copiilor prematuri si importanta unei ingrijiri medicale de calitate in dezvoltarea acestora, Dorna lanseaza documentarul intitulat „Ilinca”.

Scurt-metrajul poarta semnatura regizorului Tudor Giurgiu si surprinde povestea reala a unei fetite venite pe lume inainte de termen si pentru care, timp de o luna si jumatate, acasa a insemnat interiorul unui incubator. Inconjurata de iubirea parintilor si a fratilor sai, fetita a crescut, iar fiecare gram luat in greutate a adus-o mai aproape de casa.

“Pe cat era de mica, pe atat simteam ca era acolo. Prima data cand am vazut-o pe Ilinca, erau numai ochii de ea. Niste ochi imensi care se uitau la mine. E incredibil cum o fiinta atat de mica poate sa priveasca atat de adanc in suflet,” povesteste Antonia, mama Ilincai.

„Din pacate, tara noastra se mentine pe primul loc in Uniunea Europeana, cu o rata a mortalitatii infantile de 9 ‰. O treime din aceste decese pot fi prevenite prin programe de suport pentru mame şi copii, dotarea maternitatilor şi sectiilor de nou-nascuti cu echipamente medicale performante. De aceea campania Dorna este foarte importanta pentru noi. Multumim Dorna pentru implicare, avem convingerea ca impreuna vom salva vieti, vom face cu adevarat diferenta in viitorul copiilor noştri”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Presedinte Executiv al Organizatiei Salvati Copiii.

Pentru o informare corecta si completa asupra nasterilor premature, dar si pentru oferirea de sprijin si sfaturi, Dorna lanseaza, odata cu campania caritabila, si platforma online www.grijapentrucopii.ro.

Aboneaza-te la NewsLetter-ul Kidz pentru a primi mai multe informatii despre parinti si copii.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Grija pentru copii – noua campanie Dorna in sprijinul copiilor nascuti prematur.