Peste 500.000 de mailuri au fost trimise de voluntarii si suporterii Greenpeace catre Mattel, compania care produce vestitele papusi Barbie, prin care spuneau ca taierea padurilor tropicale nu este de joaca si ca speciile aflate pe cale de disparitie ar trebui sa fie protejate.
Daca asta nu a fost de ajuns, atunci cei de la Greenpeace au pus de o campanie, care, trebuei sa recunosc, este una pe cat de originala, pe cat de atragatoare, atat pentru copii, cat si pentru noi, cei mai mari.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.