Peste 500.000 de mailuri au fost trimise de voluntarii si suporterii Greenpeace catre Mattel, compania care produce vestitele papusi Barbie, prin care spuneau ca taierea padurilor tropicale nu este de joaca si ca speciile aflate pe cale de disparitie ar trebui sa fie protejate.
Daca asta nu a fost de ajuns, atunci cei de la Greenpeace au pus de o campanie, care, trebuei sa recunosc, este una pe cat de originala, pe cat de atragatoare, atat pentru copii, cat si pentru noi, cei mai mari.
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor
Cei 6 supereroi: Poveștile celor șase copii care au învins, chiar și la 540 de grame de viață. Aparatura medicală de ultimă generație îi ajută pe prematuri să meargă acasă