Pentru ca alimentatia sanatoasa reprezinta cheia succesului frumusetii, vitalitatii si sanatatii, alaturi de odihna, sport si pozitivism, va propunem un plan de meniu zilnic accesibil tuturor, atat adultilor, cat si adolescentilor, un meniu care va lasa posibilitatea sa alegeti preparate preferate si totodata va restrictioneaza in fata alimentelor "periculoase".

Pentru ca alimentatia sanatoasa reprezinta cheia succesului frumusetii, vitalitatii si sanatatii, alaturi de odihna, sport si pozitivism, va propunem un plan de meniu zilnic accesibil tuturor, atat adultilor cat si adolescentilor, un meniu care va lasa posibilitatea sa alegeti preparate preferate si totodata va restrictioneaza in fata alimentelor “periculoase”.

plan pentru meniu zilnicSlabeste frumos si sanatos – Plan de meniu zilnic

Dimineata alegeti una din variantele de mic dejun:

Un bol de cereale cu lapte (sau iaurt sau lapte batut) in care se poate adauga cuburi de banana proaspata, o lingura de dulceata de casa sau o lingura de miere ori cuburi de citrice, ½ pahar suc natural de fructe;

Un shake de lapte proaspat cu un albus de ou crud, o banana si o jumatate de portocala (shake de 0,5l);

O salata de legume neacide cu branza (fara ceapa, rosii, crucifere – varza si alte legume din familia ei etc.). Se poate pune salata verde, castravete, ciuperci, masline, porumb, mazare, fasole, zarzavaturi, macris, GERMENI DE CEREALE facuti in casa, boabe de orez nedecorticat fiert, piept de pui grill etc.

Cateva fructe neacide (banana, pomelo, avocado, mango, caise, gutui, pere etc.)

Se poate bea o ceasca de cafea cu lapte, ceai, suc natural de fructe, lapte cald, lapte batut, suc natural de legume, apa.

Masa de pranz:

Un bol de supa sau ciorba de orice fel, chiar si cu carne, mai putin carne de porc. Poate contine organe de pasare, carne de pui, curcan, peste.

O salata de fructe de mare cu citrice si salata verde, porumb etc.;

Carne de pui, curcan, peste sau vita (mai rar vita) la gratar cu condimente, asortata de preferabil cu legume crude, o salata de exempl. Salata poate contine legume acide, ou, branza rasa peste. Carnea mai poate fi preparata la cuptor cu diferite sosuri, de exemplu peste cu garnitura de legume si lamaie, creveti mari asortati cu sos de ananas si ardei gras si piper; preparate chinezesti; pui cu potocala; gratar vanatoresc (se prefera puiul taiat felii cu branza grasa si o felie subtire de bacon, asortat cu cascaval ras si sos de smantana cu usturoi); rulouri de pui sau curcan sau pangasius (atentie! – pangasius-ul e condiment, nu se mananca mai mult de o feliuta subtire la masa) cu legume, branza dulce etc. – sunt sute de retete din care puteti alege si care se prepara usor.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Slabeste frumos si sanatos - Plan de meniu zilnic.