Studiile mentionate de NESTLE Nesquik au aratat ca fetele sunt implicate mai des in certuri legate de jucarii, in proportie de 11% fata de 3% dintre baieti. In schimb, baietii se plictisesc mult mai repede de o jucarie, pentru ca isi pierd interesul mai usor decat fetele, 13% dintre baieti fata de 5% dintre fete.
Jucariile functioneaza ca un magnet pentru copii in primul rand datorita culorii, aceasta fiind un stimul evident si provocand entuziasm. Marimea si forma sunt, de asemenea, imbolduri care atrag atentia copiilor deoarece, imediat ce acestia observa un obiect, isi imagineaza toate lucrurile pe care le-ar putea face cu acesta. Conform unor studii realizate in tarile din Europa, 53% dintre baieti prefera
jucariile cu mai multe functii, in timp ce fetele aleg jucariile dupa aspect si in functie de senzatia la atingere.
„Jucarie poate fi orice obiect care il mobilizeaza pe copil la o activitate vioaie, antrenanta, care ii dezvolta gandirea, imaginatia creatoare, il ajuta sa isi exerseze abilitatile si priceperile dobandite, memoria, spiritul de observatie. Chiar si o cutie de carton, un betisor, un pumn de lut, o bucata de hartie, o carpa devin jucarii in mainile copilului. Joaca este, pana la urma, insasi esenta copilariei.”, afirma Irina Petrea, pedagog si autor.
Pentru a le oferi copiilor jucariile mult visate care ii vor ajuta sa se dezvolte armonios, NESTLE Nesquik organizeaza in perioada 1 martie - 25 aprilie 2010, promotia Quicky iti da jucarii in valoare de 1000 euro pe zi. Timp de 56 de zile, in fiecare zi, un copil va fi fericitul castigator al celor mai frumoase si ingenioase jucarii, precum console, papusi, piese Lego, skate-boarduri, role, biciclete si multe altele, in valoare totala de 1000 de euro zilnic. Castigatorii vor fi desemnati prin tragere la sorti, iar primii 1000 de inscrisi in concurs vor primi garantat o sapca cu urechi de la Quicky.
Modalitatea de participare la promotie este foarte simpla: participantii vor trimite codul de pe ambalajul unuia dintre produsele participante la promotie prin sms la 1814 sau prin inscrierea pe site-ul https://www.nestlenesquik.ro. Produsele participante la promotie sunt NESQUIK cacao instant si NESQUIK dulciuri.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară