Calciul este extrem de important, fiind unul dintre cele mai valoroase minerale ale organismului uman. Calciul contribuie la dezvoltarea sistemului osos si a dintilor, asa ca o dieta bogata in calciu asigura sanatatea si agilitatea copilului.

• Laptele matern

• Produse lactate (branza, iaurt, cascaval, sana, chefir)

• Oua

• Peste

• Seminte de soia

• Alune, nuci, migdale, seminte de floarea soarelui – acestea contin si vitamina E

• Citricele – care intaresc si imunitatea organismului datorita vitaminei C

• Fasolea, bogata nu numai in calciu, ci si in fibre si proteine

• Cereale

• Legume cu frunze verzi (spanac, salata, urzici)

• Broccoli

• Fructe: caise, capsuni, zmeura, banane, avocado, struguri, portocale, lamai, rodii, mure, coacaze

Va recomandam sa cititi si:

Calciul - elementul cheie in dezvoltarea copilului tau

Cum alegem laptele praf pentru bebelusi?

Laptele - sursa ta zilnica de vitamine si minerale

Laptele si consolidarea sistemului osos

Preparate din lapte si branza pentru bebe

Foto Alimente bogate in calciu@Shutterstock.com

Aboneaza-te la NewsLetter-ul Kidz pentru a primi mai multe informatii despre parinti si copii.


Vizionare placuta

Aboneaza-te la Garbo sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Importanta calciului pentru copii. Alimente bogate in calciu.