comunicat de presa
Brandul Tommy Hilfiger anunță campania globală de publicitate TOMMY HILFIGER Kids Primăvară 2019, care celebrează generația Z, copiii care îmbrățișează inclusivitatea și sprijinul reciproc mai mult decât orice altă generație de până acum.
Fotografiată de Raul Rux în Miami, campania surprinde povești adevărate despre a crește împreună și a face planuri. Amplasată pe un teren de basket, în locuri de joacă și alte spații în aer liber din oraș, campania digitală integrată prezină copii și adolescenți care ne împărtășesc cine sunt azi, și cine vor deveni. Mood-ul all-American este jucăuș și optimist.
Colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2019 pentru Copii re-energizează stilurile clasice Americana cu un twist cool și plin de culoare. Stilurile emblematice, incluzând tricouri, rochii și pantaloni scurți prezintă siluete moderne și relaxate, țesături buclate, dungi acadea, și sloganuri pozitive. Carourile madras au un aer jucăuș, cu o paletă de culori purpuriu fuchsia și amplasări neașteptate, în timp ce materialele sustenabile incluzând bumbacuri reciclate și organice sunt prezente în întreaga colecție, pe măsură ce îmbrățișăm nostalgia trecutului, așteptând cu nerăbdare viitorul.
Colecția TOMMY HILFIGER Kids este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER ȘI TOMMY KIDS selecționate.
Dincolo de nopțile nedormite – Inegalitatea tăcută cu care se confruntă comunitatea LGBT+
Studiu: 11% dintre români nu merg niciodată la evenimente culturale! Lipsa timpului și a banilor sunt principalele motive
Frica de stomatolog, o realitate ignorată: 75% dintre români se plâng de o sănătate orală proastă - sau foarte proastă
Între un copil de 14 ani și un bărbat de 40 de ani NU există o relație de iubire. Nu a fost o poveste de dragoste. A fost abuz.