comunicat de presa
Brandul Tommy Hilfiger anunță campania globală de publicitate TOMMY HILFIGER Kids Primăvară 2019, care celebrează generația Z, copiii care îmbrățișează inclusivitatea și sprijinul reciproc mai mult decât orice altă generație de până acum.
Fotografiată de Raul Rux în Miami, campania surprinde povești adevărate despre a crește împreună și a face planuri. Amplasată pe un teren de basket, în locuri de joacă și alte spații în aer liber din oraș, campania digitală integrată prezină copii și adolescenți care ne împărtășesc cine sunt azi, și cine vor deveni. Mood-ul all-American este jucăuș și optimist.
Colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2019 pentru Copii re-energizează stilurile clasice Americana cu un twist cool și plin de culoare. Stilurile emblematice, incluzând tricouri, rochii și pantaloni scurți prezintă siluete moderne și relaxate, țesături buclate, dungi acadea, și sloganuri pozitive. Carourile madras au un aer jucăuș, cu o paletă de culori purpuriu fuchsia și amplasări neașteptate, în timp ce materialele sustenabile incluzând bumbacuri reciclate și organice sunt prezente în întreaga colecție, pe măsură ce îmbrățișăm nostalgia trecutului, așteptând cu nerăbdare viitorul.
Colecția TOMMY HILFIGER Kids este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER ȘI TOMMY KIDS selecționate.
Irina, eleva de 10 ce vine zilnic la școală de la 15 kilometri distanță, își dorește ca într-o zi să fie studentă la Teatru
Inima Copiilor strânge 10.000 de promisiuni pentru extinderea secției de Cardiochirurgie de la Marie Curie
Arhetipurile în mentalul colectiv românesc. Alegerile și fricile românilor
Cei 6 supereroi: Poveștile celor șase copii care au învins, chiar și la 540 de grame de viață. Aparatura medicală de ultimă generație îi ajută pe prematuri să meargă acasă