comunicat de presa
Brandul Tommy Hilfiger anunță campania globală de publicitate TOMMY HILFIGER Kids Primăvară 2019, care celebrează generația Z, copiii care îmbrățișează inclusivitatea și sprijinul reciproc mai mult decât orice altă generație de până acum.
Fotografiată de Raul Rux în Miami, campania surprinde povești adevărate despre a crește împreună și a face planuri. Amplasată pe un teren de basket, în locuri de joacă și alte spații în aer liber din oraș, campania digitală integrată prezină copii și adolescenți care ne împărtășesc cine sunt azi, și cine vor deveni. Mood-ul all-American este jucăuș și optimist.
Colecția TOMMY HILFIGER Primăvară 2019 pentru Copii re-energizează stilurile clasice Americana cu un twist cool și plin de culoare. Stilurile emblematice, incluzând tricouri, rochii și pantaloni scurți prezintă siluete moderne și relaxate, țesături buclate, dungi acadea, și sloganuri pozitive. Carourile madras au un aer jucăuș, cu o paletă de culori purpuriu fuchsia și amplasări neașteptate, în timp ce materialele sustenabile incluzând bumbacuri reciclate și organice sunt prezente în întreaga colecție, pe măsură ce îmbrățișăm nostalgia trecutului, așteptând cu nerăbdare viitorul.
Colecția TOMMY HILFIGER Kids este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER ȘI TOMMY KIDS selecționate.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară