Campania Sport pentru Viata este organizata de agentia de event management Pastel Age si are ca sponsor principal compania Distrigaz Sud SA - Grup Gaz de France. Alaturi de aceasta, sustin campania si Hochland, Carpatina, Herlitz, Fulga, Actavis România, Zepter, Adventure Camps, Henkel şi Boom Boom Land. Partenerii media ai editiei din acest an sunt: Itsy Bitsy, Ioana Copiilor, dar si 9AM, Sapte Seri, Sport Magazin Kicker, Garbo, copilul.ro, Kidz, Kudika, Compact, clopotel.ro, Internetcorp, Les Nouvelles Esthetique, Sport Magazin, Utile Copii, TV Copii, Lumea Copiilor. Campania este realizata cu sprijinul Primariei Sectorului 1 a Municipiului Bucuresti.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati www.sportpentruviata.ro
De ce ajung femeile din România la psiholog. ”Trăim într-o cultură în care femeia e învățată să pună nevoile celorlalți înainte”
Metroul bucureștean scurtează drumul spre prevenția cancerelor asociate infecției cu HPV
“Love Fair”, târgul caritabil care schimbă soarta animalelor fără stăpân
Țările din Europa în care se fac cele mai multe transplanturi de celule stem. Pe ce loc e România?