Campania Sport pentru Viata este organizata de agentia de event management Pastel Age si are ca sponsor principal compania Distrigaz Sud SA - Grup Gaz de France. Alaturi de aceasta, sustin campania si Hochland, Carpatina, Herlitz, Fulga, Actavis România, Zepter, Adventure Camps, Henkel şi Boom Boom Land. Partenerii media ai editiei din acest an sunt: Itsy Bitsy, Ioana Copiilor, dar si 9AM, Sapte Seri, Sport Magazin Kicker, Garbo, copilul.ro, Kidz, Kudika, Compact, clopotel.ro, Internetcorp, Les Nouvelles Esthetique, Sport Magazin, Utile Copii, TV Copii, Lumea Copiilor. Campania este realizata cu sprijinul Primariei Sectorului 1 a Municipiului Bucuresti.
Pentru mai multe detalii, va rugam sa vizitati www.sportpentruviata.ro
Sarcina în adolescență – riscuri și recomandări
Ce vrea Bolojan să schimbe la companiile de stat: măsurile propuse
România obține patru medalii la Olimpiada Europeană de Informatică pentru Fete 2025!
2 copii români au obținut, în premieră, locul 1 la Olimpiada Mondială de Abac WAMAS!