Sarcina isi lasa inevitabil amprenta asupra organismului tau.
Efortul fizic
In ciuda faptului ca esti mamica 24 de ore din 24, 7 zile din 7, trebuie sa incerci sa gasesti ceva timp si pentru miscare. Exercitiile fizice ajuta impreuna cu dieta la recapatarea siluetei.
La inceput, organismul este inca slabit, si nu trebuie sa depui efort fizic intens, dar poti face o plimbare seara in parc de cel putin 30 de minute impreuna cu micutul tau, mergi pe jos pana la magazinul la care iti faci cumparaturile, profita de timpul in care micutul doarme pentru a te ocupa de tine.
Dupa un timp poti sa incepi un program de gimnastica cu genuflexiuni si abdomene, exercitii usoare pentru fese si coapse. Acestea trebuie facute in serii scurte (cate 10 exercitii) cat mai des cu putinta. Pentru a scapa de burtica de dupa nastere, incordeaza-ti musculatura abdomenului de cate ori ai ocazia, chiar si cand stai intinsa in pat si te uiti la televizor.
In procesul de recuperare postpartum sunt indicate si exercitiile de contractare a musculaturii pelvine (contractarea musculaturii ca si cand ai impiedica urinarea sau defecatia).

Alte metode ajutatoare
Printre metodele ajutatoare pentru redobandirea siluetei se numara:
  • Electrostimularea - este o metoda care consta in stimularea musculaturii fara ca mamica sa depuna efort fizic
  • Masajul anticelulitic- contribuie la relaxarea organismului, stimuleaza circulatia sanguina, tonifica pielea
  • Impachetarile cu alge - elimina celulita, apa retinuta in exces in organism, toxinele

Nu te impacienta daca nu slabesti intr-un interval scurt de timp, ai rabdare, manaca sanatos, fa exercitii, relaxeaza-te si incearca sa-ti reiei viata sociala- copilul are nevoie de o mama sanatoasa, fericita care se simte bine in pielea ei!

Un articol de Simona Prodanoiu


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri